Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» друковані видання належної якості не підлягають обміну та поверненню.

 

  1. Після того, як Ви оглянули доставлений товар, прийняли його і залишили відділення транспортної компанії з посилкою, або прийнявши товар у кур'єра, Ви погоджуєтеся з тим, що товар був доставлений Вам в належному вигляді, а, отже, Ви не маєте претензій до магазину. Тому всі претензії щодо товару, заявлені ПІСЛЯ отримання посилки, магазином розглядатися не будуть.

 

  1. Якщо під час огляду ви виявили механічні пошкодження товару  з вини пошти, відразу звертайтеся до працівників пошти для оформлення дефекту, тоді ми зможемо зробити вам заміну пошкодженого товару, а сервіс доставки буде вимушений компенсувати нам втрати. Це змушує поштову службу відповідально та бережно ставитися до пакунків.

 

  1. Ми дбаємо, аби ви все отримували швидко та вчасно і щоб дорогою до вас товар не зазнавав пошкоджень, тому страхуємо його, вказуючи в оголошеній вартості реальну, повну вартість замовлення.

 

  1. Зверніть увагу, що замовлення автоматично повертається назад, якщо ви не забрали його протягом 5-ти робочих днів. Відстежуйте посилки за номером наданої вам накладної.

 

  1. Якщо посилку ви не забрали на пошті, то передоплата не повертається. Ці кошти компенсують повернення посилки на склад.

 

  1. Якщо Ви виявили брак у книжках та можете його підтвердити фотографією, ми замінимо книгу. Натомість Ви повинні повернути книгу в той самий спосіб, у який відбувалася доставка (Новою Поштою, кур’єрською доставкою тощо).

 

  1. Вам потрібно оформити заявку, звернувшись за тел. 38(044) 234-15-24, а також, написати на e-mail: yar_val@ukr.net

При оформленні заявки на повернення товару варто зазначити номер замовлення, вказаний у видатковій накладній.

 

  1. Повернення коштів за скасоване замовлення на сайті відбувається на банківську карту клієнта або іншим способом, визначеним за домовленістю сторін.

 

  1. Також, на бажання клієнта, пошкоджені книжки ми можемо замінити на інші, без браку.

 

  1. Просимо звернути увагу на те, що кошти за виконане замовлення на електронну книжку, а також фізичний чи електронний сертифікат не повертаються, саме замовлення не може бути скасованим.

 

* Брак у книжках — це брак, який утворився внаслідок недотримання технології виробництва, що призводить до перекручування або втрати інформації: розмазування фарби, непродруковування фарби, нечіткий друк, склеєні сторінки, нерівне обрізання, перевернуті аркуші, відсутність аркушів або їхнє повторення, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту тощо.