Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» друковані видання належної якості не підлягають обміну та поверненню.
- Після того, як Ви оглянули доставлений товар, прийняли його і залишили відділення транспортної компанії з посилкою, або прийнявши товар у кур'єра, Ви погоджуєтеся з тим, що товар був доставлений Вам в належному вигляді, а, отже, Ви не маєте претензій до магазину. Тому всі претензії щодо товару, заявлені ПІСЛЯ отримання посилки, магазином розглядатися не будуть.
- Якщо під час огляду ви виявили механічні пошкодження товару з вини пошти, відразу звертайтеся до працівників пошти для оформлення дефекту, тоді ми зможемо зробити вам заміну пошкодженого товару, а сервіс доставки буде вимушений компенсувати нам втрати. Це змушує поштову службу відповідально та бережно ставитися до пакунків.
- Ми дбаємо, аби ви все отримували швидко та вчасно і щоб дорогою до вас товар не зазнавав пошкоджень, тому страхуємо його, вказуючи в оголошеній вартості реальну, повну вартість замовлення.
- Зверніть увагу, що замовлення автоматично повертається назад, якщо ви не забрали його протягом 5-ти робочих днів. Відстежуйте посилки за номером наданої вам накладної.
- Якщо посилку ви не забрали на пошті, то передоплата не повертається. Ці кошти компенсують повернення посилки на склад.
- Якщо Ви виявили брак у книжках та можете його підтвердити фотографією, ми замінимо книгу. Натомість Ви повинні повернути книгу в той самий спосіб, у який відбувалася доставка (Новою Поштою, кур’єрською доставкою тощо).
- Вам потрібно оформити заявку, звернувшись за тел. 38(044) 234-15-24, а також, написати на e-mail: yar_val@ukr.net
При оформленні заявки на повернення товару варто зазначити номер замовлення, вказаний у видатковій накладній.
- Повернення коштів за скасоване замовлення на сайті відбувається на банківську карту клієнта або іншим способом, визначеним за домовленістю сторін.
- Також, на бажання клієнта, пошкоджені книжки ми можемо замінити на інші, без браку.
- Просимо звернути увагу на те, що кошти за виконане замовлення на електронну книжку, а також фізичний чи електронний сертифікат не повертаються, саме замовлення не може бути скасованим.
* Брак у книжках — це брак, який утворився внаслідок недотримання технології виробництва, що призводить до перекручування або втрати інформації: розмазування фарби, непродруковування фарби, нечіткий друк, склеєні сторінки, нерівне обрізання, перевернуті аркуші, відсутність аркушів або їхнє повторення, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту тощо.